Často kladené otázky

Objednávka a dodání

Otázka: Kdy mohu očekávat svou objednávku?

Odpověď: Průměrná dodací lhůta je 5–10 dní. Naše produkty jsou totiž zasílány přímo od dodavatele k vám. Díky tomuto jedinečnému obchodnímu modelu můžeme výrazně ušetřit na skladovacích a přepravních nákladech a můžeme produkty nabízet za nižší cenu než konkurence a hradit náklady na dopravu.

Otázka: Očekávaná dodací lhůta již uplynula, kde je moje objednávka?!

Odpověď: V 99 % případů jsou objednávky doručeny v očekávané dodací lhůtě. Bohužel se může stát, že se objednávka v procesu dodání zpozdí. Stav své objednávky můžete zkontrolovat pomocí následujícího odkazu:


[ODKAZ NA STRÁNKU TRACK AND TRACE]

Pokud jste 3 dny po předpokládaném termínu dodání stále nic neobdrželi, kontaktujte nás.

Otázka: V mé objednávce chybí několik produktů, jak je to možné?

Odpověď: Protože spolupracujeme s různými dodavateli, může se stát, že produkty budou zaslány odděleně. Pokud v objednávce chybí některé položky, obvykle je obdržíte do 2–3 dnů.

Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

Otázka: Jaké jsou náklady na dopravu?

Odpověď: Náklady na dopravu objednávky hradíme my.

Výměna a vrácení

Otázka: Nejsem spokojený s objednávkou, mohu ji vrátit?

Odpověď: Ano. Každou objednávku můžete do 14 dnů bez udání důvodu vrátit.

Otázka: Chci vrátit zboží, co mám dělat?

Odpověď: Pokud nejste s objednávkou spokojeni, můžete ji do 14 dnů od doručení vyměnit nebo vrátit. Zboží musí být vráceno v původním stavu s visačkami a štítky. Zboží nesmí vykazovat známky používání.

Zásilka s vráceným zbožím musí být vždy opatřena kódem Track & Trace. Za zásilku je vždy odpovědný odesílatel.

Jakmile obdržíme vámi vrácené zboží, zajistíme, aby byla částka za nákup do 14 dnů připsána na váš účet.

[Klikněte zde pro stažení formuláře pro vrácení zboží]

Vrátný formulář můžete vložit do Shopify jako soubor PDF. Postupujte takto:

- přejděte do Shopify

- klikněte vlevo dole na nastavení

- přejděte do souborů - nahrajte soubor

- poté uvidíte, kde můžete zkopírovat odkaz

Sledování zásilky

Otázka: Kde najdu svůj kód pro sledování zásilky?

Odpověď: Na této stránce [ODKAZ NA STRÁNKU SLEDOVÁNÍ OBJEDNÁVKY]
můžete zadat svou e-mailovou adresu a číslo objednávky a sledovat tak svůj balíček.

Otázka: Kód Track and Trace neposkytuje žádné informace, jak je to možné?

Odpověď: Informace Track and Trace jsou k dispozici od okamžiku, kdy vaše zásilka dorazí do zásilkové služby. Mějte na paměti, že může dojít k určitému zpoždění.