Často kladené otázky
Objednávka a dodání
Otázka: Kdy mohu očekávat svou objednávku?
Odpověď: Průměrná dodací lhůta je 5–10 dní. Naše produkty jsou totiž zasílány přímo od dodavatele k vám. Díky tomuto jedinečnému obchodnímu modelu můžeme výrazně ušetřit na skladovacích a přepravních nákladech a můžeme produkty nabízet za nižší cenu než konkurence a hradit náklady na dopravu.
Otázka: Očekávaná dodací lhůta již uplynula, kde je moje objednávka?!
Odpověď: V 99 % případů jsou objednávky doručeny v očekávané dodací lhůtě. Bohužel se může stát, že se objednávka v procesu dodání zpozdí. Stav své objednávky můžete zkontrolovat pomocí následujícího odkazu:
[ODKAZ NA STRÁNKU TRACK AND TRACE]
Pokud jste 3 dny po předpokládaném termínu dodání stále nic neobdrželi, kontaktujte nás.
Otázka: V mé objednávce chybí několik produktů, jak je to možné?
Odpověď: Protože spolupracujeme s různými dodavateli, může se stát, že produkty budou zaslány odděleně. Pokud v objednávce chybí některé položky, obvykle je obdržíte do 2–3 dnů.
Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.
Otázka: Jaké jsou náklady na dopravu?
Odpověď: Náklady na dopravu objednávky hradíme my.
Výměna a vrácení
Otázka: Nejsem spokojený s objednávkou, mohu ji vrátit?
Odpověď: Ano. Každou objednávku můžete do 14 dnů bez udání důvodu vrátit.
Otázka: Chci vrátit zboží, co mám dělat?
Odpověď: Pokud nejste s objednávkou spokojeni, můžete ji do 14 dnů od doručení vyměnit nebo vrátit. Zboží musí být vráceno v původním stavu s visačkami a štítky. Zboží nesmí vykazovat známky používání.
Zásilka s vráceným zbožím musí být vždy opatřena kódem Track & Trace. Za zásilku je vždy odpovědný odesílatel.
Jakmile obdržíme vámi vrácené zboží, zajistíme, aby byla částka za nákup do 14 dnů připsána na váš účet.
[Klikněte zde pro stažení formuláře pro vrácení zboží]
Vrátný formulář můžete vložit do Shopify jako soubor PDF. Postupujte takto:
- přejděte do Shopify
- klikněte vlevo dole na nastavení
- přejděte do souborů - nahrajte soubor
- poté uvidíte, kde můžete zkopírovat odkaz
Sledování zásilky
Otázka: Kde najdu svůj kód pro sledování zásilky?
Odpověď: Na této stránce [ODKAZ NA STRÁNKU SLEDOVÁNÍ OBJEDNÁVKY]
můžete zadat svou e-mailovou adresu a číslo objednávky a sledovat tak svůj balíček.
Otázka: Kód Track and Trace neposkytuje žádné informace, jak je to možné?
Odpověď: Informace Track and Trace jsou k dispozici od okamžiku, kdy vaše zásilka dorazí do zásilkové služby. Mějte na paměti, že může dojít k určitému zpoždění.